This page has moved to a new address.

Jednak spadki

Cafe GPW: Jednak spadki

sobota, 5 czerwca 2010

Jednak spadki

Dziś trochę dłuższy post, zawierający moją strategię przynajmniej na cały czerwiec.

Miałem nadzieję, że będzie lepiej i byki coś pokażą, ale na szczęście już dawno się przekonałem, że nadzieja przy inwestowaniu tyle warta co obecnie euro ;). Przez ostatnie tygodnie zainwestowane miałem tylko 30% kapitału, więc strata z piątku nie boli mnie zbyt bardzo. W piątek wyskoczyłem z dwóch spółek, zostały jeszcze cztery za jakieś 2000zł. Pójdą w poniedziałek pod młotek. Co ciekawe, atm o którym pisałem dzień wcześniej spisał się dość ładnie nawet w takich warunkach :)


Sp500 po kilku próbach nie pokonał średniej 200. Dopóki to mu się nie uda, nie będę dobierał nic z długich pozycji. Chyba, że przed nami większa korekta, to po spadkach będę kupował na jakichś rozsądnych poziomach. Na razie sytuacja jest kiepska i musi się wyjaśnić, czy ta korekta będzie miała większy zasięg, czy nie.
PRzy okazji, zwróciłem uwagę, że MACD czy RSI nie miały w ostatnich dniach tak niskich odczytów od blisko roku. Przez to trochę obawiam się większej obsuwy.

sp500/dzienny:


Wig jeszcze trzyma się powyżej 40.000 pkt. ale pewnie to tylko kwestia czasu. Na razie najważniejszym poziomem będzie dołek z 25 maja, kiedy to mieliśmy zamknięcie pod średnią 200. Jak tu nie wytrzyma, to wg. mnie Wig zobaczymy jeszcze niżej.

Wig/dzienny:


Co do tauronu, napiszę o tym w osobnym poście, ale będę czekał do ostatniej chwili z zapisami, bo sytuacja może się zmieniać dynamicznie.

Krótko mówiąc, na razie będę siedział na gotówce, bo ochrona kapitału to zadanie nr 1. A szukanie okazji przy takich nastrojach nie jest zbyt roztropne. Sam tak robiłem, ale po ostatnim piątku to zmieniam. Po cichu liczę na sporą korektę (np. Wig do 32.000 pkt?). Wtedy dużo łatwiej byłoby znaleźć fajne akcje do kupna.

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna