This page has moved to a new address.

Podsumowanie tygodnia

Cafe GPW: Podsumowanie tygodnia

piątek, 18 lutego 2011

Podsumowanie tygodnia

Małe podsumowanie jeśli chodzi o moje inwestycje na chwilę obecną. Nadal w portfelu Ciech, pewnie na dłuższy czas. Czekam na przydział nowych akcji.

Sprzedałem dziś Cormay i zrealizowałem zysk. Być może to tylko chwilowa korekta - nie wiem, już nie mój problem ;). Jeśli to będzie większa korekta i sięgnęłaby czasem okolic 8.00 - 8.80 zł to chętnie dobiorę Cormay ponownie do portfela. 8.20zł to silne wsparcie pokrywające się z 50% zniesienia fibbo. Ale to przyszłość, równie dobrze korekta może się na Cormay skończyć już dziś. Zobaczymy.

Cormay, dzienny:


Mieszko jeszcze trzymam, stop jest po prostu przesunięty wyżej i obserwuję. Spółka znalazła się pod ważnymi oporami w okolicy 4zł. Zobaczymy co się tu wydarzy.

Mieszko, tygodniowy:


Dodałem jeszcze longa na srebro i sp500. Ah, i kilka akcji Groclinu - dla sportu :).
Przez weekend poszukam innych okazji, na co wolną kasę po sprzedaży Cormay przeznaczyć.
Także jak na razie sytuacja w portfelu jest całkiem komfortowa. Mam nadzieję, że u Was również handel przebiega pozytywnie :)

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna