This page has moved to a new address.

Małe zmiany ;)

Cafe GPW: Małe zmiany ;)

poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Małe zmiany ;)

Trochę zmian na blogu, więc może po kolei:

Nowa nazwa - stara nazwa Cafe Gpw podobała mi się, ale wg mnie nie do końca oddawała charakter i zawartość bloga. Zdecydowałem się na bardziej oczywistą zarabianie-na-gieldzie.pl. Wykupiłem odpowiednią domenę, ale stary adres z bloggera cafegpw.blogspot.com zostaje aktywny, aby nie wprowadzać zbyt dużego zamętu.

Zmiana wyglądu - nie jest tak lekki jak poprzedni, ale jest dla mnie wygodniejszy w gospodarowaniu miejsca.

Do tego postaram się bardziej informować o stanie mojego portfela. Na razie jego zawartość widać z lewej strony.

Stali czytelnicy pewnie wiedzą, że na boku poza GPW inwestuję małe sumy na kontraktach (głównie sp500). Żeby nie mieszać za bardzo, utworzyłem drugi blog pod adresem http://tradersimon.wordpress.com/. Tam w krótkich notkach po angielsku będę notował swoje transakcje na kontraktach i ich wyniki. Tamten blog ma służyć głównie jako archiwum podejmowanych decyzji, ale jeśli kogoś to interesuje, to zapraszam.

Na razie tyle zmian. Stałym czytelnikom dziękuję za obecność i aktywność, a nowych witam serdecznie. Powodzenia na parkiecie!

Komentarze (3):

4 kwietnia 2011 19:56 , Blogger Unknown pisze...

Warto powiązać oba blogi wyróżnionymi linkami. Łatwiej będzie trafić z jednego do drugiego :)

Pozdrawiam

 
5 kwietnia 2011 11:30 , Anonymous miro. pisze...

Wydaje mi się, że blog stracił troszkę na przejrzystości, ale to tylko moja subiektywna opinia. Cieszą nowe wpisy, codziennie tu zaglądam i nie zamierzam tego zmieniać :) pozdrawiam i życzę wytrwałości w pisaniu.

 
5 kwietnia 2011 12:16 , Blogger Simon pisze...

trochę stracił, ale postaram się to dopracować i poprawić :)

pozdrawiam

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna