This page has moved to a new address.

byki walczą, ale...

Cafe GPW: byki walczą, ale...

czwartek, 28 stycznia 2010

byki walczą, ale...


po wczorajszym posiedzeniu FEDu można było zaobserwować nieśmiały ruch w górę, pozbawiony jednak dawnej energii. Dziś sesja przebiegła pod znakiem walki o utrzymanie się ponad 1185 pkt. na sp500. Co ciekawe, indeks ten ma duży problem z pokonaniem 1100 pkt. Zwróćcie uwagę, jak jest uwięziony w chmurze :). Poza tym dziś dolne wsparcie zostało mocno naruszone, choć to jeszcze nie przesądza o niczym. Czekam na zamknięcie poniżej chmury.

sp500, dzienny:


Od kilku dni zwiększyłem shorty w swoim portfelu, ale dosyć delikatnie. Byki nadal mogą wrócić do gry, choć na chwilę obecną obstaję z miśkami ;). Do shortów na tpsa dorzuciłem kontrakty short PKNH10 (wczoraj i dziś), które ładnie się spisują. Wziąłem też do kompletu opcję na spadek wigu z wygaśnięciem w czerwcu i ceną wykonania 1900 pkt (OW20R0190). Tych marcowych opcji ze względu na krótki czas do ich wygaśnięcia nie ma sensu wg mnie brać.
Jak wspomniałem, na razie kupiłem tylko po kilka kontraktów. Jestem na nich na plusie więc po prostu ustawię stopa i zobaczymy co będzie. Czekam na wybicie sp500 dołem ;)

myślę też o pkobp. Ostatnio dotarł do 40 zł a w tych okolicach jest opór, który dobrze widać na wykresie tygodniowym. Cóż, trend jest wzrostowy, więc tu jest ryzyko, ale jeśli jutro w stanach też będzie słabo, to chyba wezmę jakieś shorty na pko bp z ciasnym SL. Jeszcze nie wiem.

pko bp, tygodniowy:



Oczywiście ja podsuwam różne propozycje na krótkie pozycje, ale rynek nadal się nie określił i może pójść w przeciwnym kierunku. Dlatego niech każdy sam rozważy ryzyko.

Komentarze (1):

28 stycznia 2010 23:53 , Anonymous Przemysław Gaweł pisze...

hmm... też mysle że nie wszystko jeszcze stracone - najwazniejsza według mnie jest średnia 15-to tyg na wykresie tygodniowym wigu 20.

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna