This page has moved to a new address.

czas zamknąć konto w inteligo

Cafe GPW: czas zamknąć konto w inteligo

poniedziałek, 18 stycznia 2010

czas zamknąć konto w inteligo

Korzystając z faktu, że na parkiecie nic się nie działo, postanowiłem uporządkować sytuację z kontem Inteligo. Było to moje pierwsze konto internetowe, założyłem je jeszcze w roku 2003. Wtedy wystarczyło mi w zupełności i gdyby ktoś zadał pytanie, czy jest to konto warte uwagi, odpowiedziałbym pozytywnie. Jednak konkurencja nie zasypywała gruszek w popiele i w końcu Inteligo zostało mocno w tyle.

Dlaczego zamknąłem konto w Inteligo?

Po prostu było dla mnie za drogie. Potem okazało się, że Inteligo odświeżyło swoją ofertę, ale nawet pomimo tych zmian nie powiedziałbym, że jakoś bardzo dogonili czołówkę.

Inna sprawa, gdy ktoś ma kilka kont. Warto wybrać dwa z których się najczęściej i najwygodniej korzysta, a resztę zamknąć.

Jak zamknąć konto w Inteligo?

Sprawa jest dość prosta i może być załatwiona listownie.

  1. Najpierw należy upewnić się, że mamy uregulowane wszystkie płatności względem Inteligo (za prowadzenie konta, karty itd.). Jeśli jesteśmy pewni, że wszystko jest uregulowane, można przejść do następnego punktu.
  2. Umowę o prowadzenie konta głównego można rozwiązać przez wysłanie wniosku z wypowiedzeniem umowy. Taki wniosek może pobrać stąd: wniosek o zamknięcie konta Inteligo.
  3. Nie trzeba uprzednio wypłacać środków z konta! Wystarczy że na wniosku o zamknięcie poda się numer konta w innym banku, na który ma być przelana nadwyżka na koncie.  
  4. Wypełniamy wniosek, podpisujemy i wysyłamy na adres podany na samej górze wniosku.

Inne ciekawe konta

Obecnie ciężko znaleźć całkowicie bezpłatne konto. Nawet mbank wprowadził opłaty miesięczne za prowadzenie konta. Warto przeanalizować ofertę banków pod kątem tego jak korzystamy z rachunku. Czy często robimy przelewy, czy korzystamy z karty, czy wypłacamy regularnie pieniądze z bankomatu, jakie banki są w pobliżu itd.

W moim przypadku najlepszym wyborem okazał się ING Direct, bo za 7zł miesięcznie mam wypłaty ze wszystkich bankomatów za darmo, plus opłata za kartę jest wliczona w tą cenę. Ale tak jak wspomniałem wcześniej, każdy musi wybrać bank, który mu najbardziej odpowiada. Ja osobiście się cieszę, że zamknąłem konto w Inteligo, bo przy opłatach i jakości ich usług już traciłem nerwy.

Komentarze (1):

12 października 2012 16:54 , Anonymous Anonimowy pisze...

Obecnie lepsze jest konto eDirect w VW Banku
- darmowe prowadzenie
- bezpłatne przelewy Internetowe
- 0 zł za wydanie i użytkowanie karty debetowej do konta bez dodatkowych warunków

Opis konta i instrukcja zakładania tutaj:
http://bankowe-konto.net/konto-e-direct-volkswagen-bank-opinie-i-opis/


Pozdrawiam

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna