This page has moved to a new address.

TPSA - pomysł na shorta

Cafe GPW: TPSA - pomysł na shorta

poniedziałek, 17 maja 2010

TPSA - pomysł na shorta

Co do złota, dałem sobie spokój - jeśli kupię, to po głębszej korekcie. Muszę skończyć z chęcią podkupywania po dużych wzrostach, bo wtedy najczęściej łapią mnie korekty.

Podebrałem dziś shorta na tpsa (ftpsm10). Wiem, że wiele osób dokupuje TP w związku z wypłatą dywidendy. Moim zdaniem do wypłaty dywidendy zostało kilka tygodni, a techniczna sytuacja na TP wcale nie jest zbyt dobra. Kurs kontraktów na tp już dłuższy czas jest poniżej średniej 10 czy 200. Poza tym sprzedałem poniżej oporu zaznaczonego na niebiesko. Take profit na 138% fibbo, czyli okolice 13,84zł.

ftpsm10/dzienny:


Jak już przy kontraktach jesteśmy, nie zaskoczyło mi zlecenie sprzedaży PGE. Szkoda, bo ładnie leci:

fpgem10/dzienny:


Dziś Wig urósł, ale obraz nadal jest negatywny i obecny trend krótkoterminowy jest spadkowy. Indeks znajduje się poniżej średnich 10, 20 i 50. Widzę szanse na test średniej 200 w okolicach 39.000 pkt. jeszcze w tym tygodniu.

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna