This page has moved to a new address.

Kilka zagrywek

Cafe GPW: Kilka zagrywek

poniedziałek, 7 czerwca 2010

Kilka zagrywek

Tak jak mówiłem, pozbyłem się akcji, gdyż rynek jest zbyt zmienny i poczekam, aż się określi. Wątpię w możliwości byków do większych wzrostów, dlatego wziąłem kilka certyfikatów RCSDXA0412 na short niemieckiego DAXa. Zakupiłem je za 276 zł, jako stop niech posłuży dołek na 243 zł. Jest to bardziej spekulacja, którą przewidziałem na dłuższy termin czasowy (lato?). Tym samym odsuwam w czasie plany skupowania KOVa, o których pisałem ostatnio.

RCSDXA0412/dzienny:


Jeśli powiem, że miałem kupić certyfikaty na złoto, ale nie zdążyłem to zabrzmi głupio, więc się powstrzymam ;). Patrząc na złoto, możemy mieć kolejny mocny ruch w górę.

futures na złoto/dzienny:


To już kolejne podejście do tematu złota. Miałem je wziąć na ostatniej korekcie, o czym wspomniałem na blogu, jednak się rozmyśliłem. Nie przewidzi się wszystkiego ;)

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna