This page has moved to a new address.

poniedziałek na czerwono

Cafe GPW: poniedziałek na czerwono

poniedziałek, 8 lutego 2010

poniedziałek na czerwono

w końcu koniec z tą cholerną zależnością zielonego poniedziałku. Gdzieś wyczytałem statystykę, że z ostatnich 19 poniedziałków 17 było na plusie. Oby teraz tendencja ta była odwrotna ;)

Piątkowe zachowanie pod koniec amerykańskiej sesji trochę mnie wystraszyło. Nie żebym od razu się spodziewał ustalenia nowych szczytów, ale wszyscy mówili/pisali o możliwości ruchu w górę. I głupi się zasugerowałem. Na szczęście rano zamknąłem tylko 1/3 pozycji, a po południu otwierałem je na nowo. Także najlepiej zarobił dziś chyba mój broker ;)

Dziś na wig20 widać było kłusowników polujących na dołek i mały ruch w górę. Kiepski pomysł. Wig20 co prawda lekko odbił, ale nadal jest to jednak trend spadkowy. O jakim zasięgu? Patrząc na poziomy wsparcia i fibbo wydaje się, że dopiero psychologiczny poziom w okolicach 2000 pkt doda odwagi kupującym i tam docelowo będę zamykał część pozycji.

wig20, dzienny:

sp500 dziś nie umiał sobie poradzić z oporem w okolicach 1067 pkt. Widzę duże szanse, że niedługo zbliży się do okolic 1000 pkt.

sp500, czterogodzinowy:


W najbliższych dniach brak poważnych danych ze stanów, również kończy się za oceanem sezon wyników kwartalnych. Zobaczymy jak rozwinie się sytuacja. Na chwile obecną jeśli ktoś myśli o zajęciu pozycji, to najlepiej poczekać na jakiś mały rajd w górę i shortować go;)

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna