This page has moved to a new address.

tpsa coraz tańsza

Cafe GPW: tpsa coraz tańsza

środa, 3 lutego 2010

tpsa coraz tańsza

jakiś czas temu pisałem o kontraktach na tpsa. Zakupiłem wtedy kilka shortów FTPSH10 i jak na razie nie działo się tu za wiele, aż do wczoraj. Kurs zamknął się poniżej wsparcia na 16.08 zł. Dziś widzę, że próbuje wrócić wyżej. Może tak będzie, ale na razie widać słabość TPSA. Jak nie uda jej się wrócić ponad 16 zł, to może zobaczymy więcej spadków.

FTPSH10, dzienny (02.02.2010)

Z innych kontraktów o których pisałem przy okazji tpsa mam jeszcze short na pkobp z ciasnym stopem. Short PKN zamknąłem z małym zyskiem (zadziałał SL) - jest tu silne wsparcie i nie udało się go przebić.

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna