This page has moved to a new address.

wig20 poniżej chmury

Cafe GPW: wig20 poniżej chmury

czwartek, 4 lutego 2010

wig20 poniżej chmury

dziś dobry dzień dla sprzedających. Kiepskie notowania futures na rynku amerykańskim od samego rana nie pomagały kupującym na naszym podwórku. Mocne spadki na otwarciu tylko pogłębiły skalę wyprzedaży.

Sp500 na razie trzymają się na dość mocnym wparciu na 1067pkt., jutro są dane o bezrobociu - Non-farm payrolls, zatem możliwe, że na jakieś ostateczne rozstrzygnięcie trzeba będzie poczekać do jutra. Tylko ten fakt powstrzymał mnie od zakupienia większej ilości shortów.

Spójrzmy na kontrakty, czyli to co można shortować. Fw20 dzienny po raz pierwszy od marca 2009 znalazł się pod chmurą. W połączeniu z sygnałem sprzedaży i Chikou-span poniżej chmury daje to przewagę misiom.


Opcje na spadki o których pisałem jakiś czas temu przyniosły dziś przyzwoity zysk. Oby tak dalej ;). Dziś dorzuciłem jeszcze jedną opcję, choć kusiło mnie, by zakupić ich więcej. Chcę jednak poczekać na dane o bezrobociu.

Dokupiłem również więcej shortów tpsa. Na wykresie widać ładne wybicie. Tpsa raczej nie rusza się mocno, po kilka procent, więc tu bardziej trzymam się strategii więcej kontraktów, ciaśniejszy stop.


Poza tym mam jeszcze shorty na pko, czyli się załadowałem ;).

Żałuję tylko, że nie wziąłem transakcji na kghmie. Po wczorajszej sesji nie udało mu się utrzymać na wsparciu na 97zł, dodatkowo dziś ładne otwarcie pod chmurą i Chikou-span poniżej chmury - pewnie kghm spadnie jeszcze parę złotych.


Dziś jeszcze pewnie wrzucę po sesji w stanach screena sp500, ale na razie jestem zadowolony z przebiegu wydarzeń. Rynek w stanach zignorował dobre dane cisco czy rekomendację dla Alcoa, widać że najważniejszymi danymi będą te o bezrobociu, które poznamy już jutro. Oczywiście trzeba brać pod uwagę, że nagle dane zaskoczą pozytywnie i byki wrócą i ruszą na północ, ale patrząc na bieżącą sytuację jest to mniej prawdopodobny scenariusz.

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna