This page has moved to a new address.

przeprowadzka z wordpress

Cafe GPW: przeprowadzka z wordpress

piątek, 4 grudnia 2009

przeprowadzka z wordpress

stali czytelnicy bloga wiedzą już, że przeniosłem się spod adresu http://101k.wordpress.com (niestety domena 101k była zajęta na blogspot więc jest ichi101). Nie twierdzę, że blogger jest lepszy od wordpressa, ale ten ostatni zaczął mnie bardzo mocno ograniczać. Bez własnego serwera ciężko cokolwiek zmienić na wordpressie - dosłownie cokolwiek, więc zapadła decyzja o przeprowadzce. Blogger może nie jest tak rozbudowany, ale jest dla mnie przyjaźniejszy.

Mam nadzieję, że mimo wszystkich zmian zostaniecie przy inwestowaniu z ichimoku. Były spore problemy z przeprowadzką, więc przerzuciłem tylko artykuły o analizie technicznej i ichimoku. Nie ma archiwalnych postów, ale potraktujmy to jako świeży start - taki wcześniejszy nowy rok z nowymi postanowieniami ;)

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, zapraszam do częstego zaglądania na http://ichi101.blogspot.com i komentowania!

S.

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna