This page has moved to a new address.

Jaki sprzęt do inwestowania?

Cafe GPW: Jaki sprzęt do inwestowania?

czwartek, 11 lutego 2010

Jaki sprzęt do inwestowania?

ostatnio byłem w sklepie nie dla idiotów. Nie lubię tam chodzić, bo natłok ciekawego sprzętu w jednym miejscu i duże tabliczki raty 0% kuszą. Skończyło się na oglądaniu. Moją uwagę zwróciły ceny monitorów. Wiedziałem że mocno staniały, ale obecne ceny w porównaniu z tym, co musiałem zapłacić za monitor lcd kilka lat temu (1300zł) to naprawdę spora różnica.


Dlaczego o tym piszę? Jeśli ktoś regularnie bawi się w inwestowanie na giełdzie i jest na etapie zmiany sprzętu, to warto się zastanowić nad czymś większym niż standardowe 19 cali. Teraz bardzo popularne są monitory tzw. panoramy, co dla ludzi siedzących w wykresach jest świetnym wyjściem - widzimy dłuższy okres czasowy, a co za tym idzie wszystkie ważne wsparcia, opory, linie trendu są szybciej i łatwiej widoczne.

Polecam zainteresowanie się monitorami o wielkościach pomiędzy 22 a 25 cali. Marek jest sporo do wyboru i pewnie każdy preferuje konkretnego producenta, ale ceny 22 calowych panoramicznych monitorów Acera czy BenQ zaczynają się już od około 480 zł. To naprawdę rozsądne pieniądze jak za taki sprzęt.

Dobremu inwestorowi wystarczy oczywiście nawet zwykły monitor CRT 15 calowy, ale po co sobie utrudniać życie. Ostatnio miałem okazję pracować na opisanych wyżej monitorach i byłem zachwycony różnicą w porównaniu do mojej kwadratowej 19ki. Warto dobrze się zastanowić nad kupnem takiego monitora, który będzie nam odpowiadał, bo w końcu służyć będzie pewnie przez lata.

Na pewno monitor nie sprawi, że będziemy lepszymi inwestorami, bo to zależy od nas samych. To jest jak z różnicą między komfortowym autem a pojazdem z gorszym zawieszeniem. Oba zawiozą nas do celu, ale podróż tym pierwszym będzie dużo wygodniejsza :)

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna