This page has moved to a new address.

New World Resources zaskoczył nawet mnie

Cafe GPW: New World Resources zaskoczył nawet mnie

wtorek, 4 stycznia 2011

New World Resources zaskoczył nawet mnie

W połowie grudnia pisałem o New World Resources. Kosztował wtedy niecałe 40zł, wyglądał bardzo ciekawie na wykresie i przypuszczałem, że w optymistycznym wariancie ma szanse dobić do 46zł - ceny docelowej sugerowanej przez analityków.

Dziś NWR zamknął się na 48zł, w okolicach szczytu z 15 kwietnia 2010 roku. Jeśli przebije ten poziom, to kontynuacja ruchu w górę może być równie silna.

NWR, tygodniowy:


Trzeba jednak pamiętać, że obecny poziom pokrywa się również ze zniesieniem 50% fibbo, więc realizacja zysków jest tu prawdopodobna.

Szkoda tylko, że jak pisałem o NWR to go nie kupiłem. Bywa :).

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna