This page has moved to a new address.

Long na Wig20

Cafe GPW: Long na Wig20

poniedziałek, 28 lutego 2011

Long na Wig20

Dziś otworzyłem małą pozycję na Wig20. W zasadzie to 5mini kontraktów. Na plus500 pośród indeksów dodali również indeks Polska 20, który naśladuje kontrakty na Wig20. Minimum można otworzyć pozycję na 5 "kontraktów", która ma wartość jakoś 1350zł (połowa wartości Wig20). Taką właśnie pozycję otworzyłem, prowizja 3zł, co bardzo mi się podoba. Jeszcze muszę to potestować, ale powinno wyjść taniej niż u naszych brokerów.
Kupiłem longi na Wig20, bo spojrzałem na wykres 30 minutowy futures:



Wróciliśmy ponad średnią 200sesyjną a i sam układ średnich krótko- i długoterminowych wygląda obiecująco dla byków. Stop chwilowo w okolicach 2600, ale w najbliższych dniach ustawię go ciaśniej. To oczywiście na razie widok 30-minutowy, może być różnie co widać na wykresie dziennym, dlatego na razie mała pozycja na Wig20, a bardziej aktywna działalność na sp500 ;).

Komentarze (2):

28 lutego 2011 21:25 , Anonymous TobiaszMalinski.pl pisze...

Swoją drogą, nie śledzę teraz aktywnie sytuacji rynkowej, ale z tego co widzę to dalsze wzrosty mogą stać pod znakiem zapytania.

 
28 lutego 2011 22:19 , Blogger Simon pisze...

zobaczymy, najwyżej na stopie wylece :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna