This page has moved to a new address.

Co obserwuję

Cafe GPW: Co obserwuję

poniedziałek, 24 stycznia 2011

Co obserwuję

Rzadko posty ostatnio, bo mało czasu, ale co jakiś czas postaram się wrzucić coś konkretnego.

W zasadzie jak na razie pierwszy miesiąc roku upływa mi nudno, bo w portfelu mało zmian. Były wcześniej, jak bawiłem się w spekulacje, ale z braku czasu musiałem zbudować jakiś rozsądny portfel. Ciech i Cormay stanowią jego największą część, jeszcze mam trochę Mieszko i tyle. Teraz trochę gotówki uda mi się odłożyć i przeznaczę ją na zwiększenie wymienionych wcześniej pozycji - głównie w Cormayu. Może na korekcie uda mi się dostać dobrą cenę.

Nie byłbym sobą, gdybym na boku nie obserwował innych typów. Obecnie zająłem się studiowaniem świec equivolume - można poczytać o nich tutaj. Ciekawa rzecz. Chwilowo ATR dam odsapnąć i zajmę się nauką equivolume.

Przykłady do obserwacji.

MNI, mocne wzrosty przy dużym wolumenie, co ładnie widać na wykresie tygodniowym:


i dziennym, gdzie przebicie średniej 50 i 200 odbyło się przy dużych obrotach:


Jeszcze jest IZNS. Na razie cofnął się poniżej 3,5zł, ale zobaczymy jak sobie poradzi. Na razie spadki odbywają się przy mniejszym wolumenie, a więcej osób podłącza się przy ruchu w górę.

IZNS, dzienny:

Komentarze (1):

24 stycznia 2011 21:30 , Blogger na-plus pisze...

MNI również w moim mniemaniu wygląda jak na razie bardzo ładnie (duża siła). Zobaczymy jak to się dalej potoczy, jest szansa, że kupię.

http://na-plus.blogspot.com/2011/01/spojrzenie-technika-mni.html

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna